Jak oblbnout dataprojektor

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Březen 12 17:31:08 CET 2012

Zdravim,

> [...]
>
> Ovladane z hlavni desky projektoru je to prostrednictvim tri optoclenu, dva jsou smerem ke zdroji, jeden smerem k hlavni desce. Tak jsem se uz radoval, ze tranzistor vystupniho optoclenu sepnu (kancelarskou sponkou :-) a bude to, ale samozrejme tak jednoduche to neni. Hlavni deska si se zdrojem asi bude povidat nejakym seriovym protokolem :-(((
>
> Nicmene kancelarska sponka zpusobi sepnuti vetraku, takze to alespon nejak reaguje.

Ale to je dobra zprava! V techto zarizenich se mnohdy setri zpusobem prenosu
nekolika stavu viceurovnovym signalem. Napr. to muze byt takto: Nekonecno -
vada lampy. 0 = prehrati lampy / zdroje - vetrat a cekat. 1k = svitime, mozno
promitat. 10k = zahrivame... atd. atd. Je to jednodussi nez opravdovy serial
a pro omezeny pocet stavu to staci.
  Takze bych to jeste zkusil vydrazdit trimrem misto kancelarskou sponkou, je
to preci jen trosku sofistikovanejsi nastroj :-).

Zdravi Pavel