Jak oblbnout dataprojektor

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Březen 12 17:27:18 CET 2012

Na desce běžná bižu, ale je tam nakolmo připájený takový modulek podobný 433MHz modulům, který je hustě oboustranně SMD osázený včetně hodněnohých švábů.

Nicméně jsem zvítězil!!! Při prvních pokusech jsem si nevšimnul, že na hlavní desce je ještě mikrospínač detekující správné zavření krytu pro výměnu lampy. Po jeho zablokování kouskem papíru a umístění správné kapky cínu na správné místo jde kontrolka projektoru do zelené, a když se kouknu čočkou dovnitř, vidím na LCDčkách nějaké nápisy o tom, že s projektorem někdo hnul (má asi detektor polohy). :-)

Hurá a díky za podporu

Jakub Šerých