[OT] Posta celni zasily

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pondělí Březen 12 15:46:14 CET 2012

Zda se, ze to chodi z ruznych PSC. Ja nedavno odmitl prevzit balicek
(autor programu z CH poslal cedecko s kopii klice a manual a na obalku
napsal plnou cenu programu, takze poplatek a DPH je pulka ceny
programu) a za par dnu mi prisel dopiz s PSC 15040, ze se jim to
vratilo a jestli to opravdu maji vratit odesilateli. Vyzva o doplneni
chodi z 12000 Takze se zda, ze pouzivaji nejaky mix

KR