OT: Testování sw pro banky

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Neděle Březen 11 14:47:42 CET 2012

Testovat sa da toho omnoho viac, okrem funkcnosti internet bankingu
je to napriklad testovanie interneho bankoveho softveru, penetracne
testy na roznych rovniach az po aplikacnu, a este vela ineho.

Tam niekam smerovali moje povodne otazky, na ktore nepoznam odpoved,
a kym o tom nezistime aspon trosku viacej nez "byvaju inzeraty",
tak tazko poradit.

L.