Re: Help s Cinanem

JB asrock70 na seznam.cz
Pátek Březen 9 18:45:40 CET 2012

Je to moznost, ale bacha na to, vetsina z nize zminenych firem je za takovou zasilku, jeste objednnou timto zpusobem,
schopna uctovat castku z ktere se podlomi kolena.
Zpravidla je nejlepsi ukecat cinana, aby vam to poslal klasickou postou s tim, ze mu dopredu postovne uhradite, ale pokud cinan neakceptuje platby pres neco jako paypal  nebo vy naopak nemate smlouvu s nekym kdo je schopen provest platbu do ciny za par supu, dostavame se do zacarovaneho kruhu.
Pokud to neni tajne nebo to tu jiz nezaznelo co jake zbozi jde?

JB