Re: Jak slozite je slozit DDS obvod?

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pátek Březen 9 14:14:30 CET 2012

Mea culpa, to je tak kdyz se necte a automaticky neco predpoklada, pak je vse jasne.
100MHz stoji u Farnela 75Kc za cca 300MHz chteji silenych 700Kc. Cili koupi se 100, vytahne a zesili III. harmonicka a pouzije jako 300MHz. Nechapu proc nepouzili 133.3MHz, je levnejsi a vysledkem by bylo 400MHz?

Kdyz jsem zminil mikropaskovy filtr.
Doposud jsem se o tuto problematiku prilis nezajimal, ale proc si nerozsirit obzory.
Na netu jsem nasel  sw ktery umi i paskove filtry. Jako priklad zadal LPF 3 radu na 300MHz z 50Ohm zdroje  do 1500 zateze a z filtru vypadlo:

http://imageshack.us/photo/my-images/405/microstrip.jpg/

Muze mi to nekdo prelozt, ja nejak nepochopil,  co se ma vyleptat?
Jak je to u tototo typu filtru s materialem jaky Er ma FR4?

Jeste jednou dekuji a omlouvam se za prehlednuti a zamenu horni s dolni propusti.

Jiri Kucera