Projekt Maximite

Pátek Březen 9 12:23:28 CET 2012

Ten PIC generuje VGA signal nejak ciste softwarove, asi s pouzitim SPI?
To je celkem zajimave, kdyby se pouzilo 3xSPI, tak by to mohlo jit i
barevne, i kdyz tolik RAM to nema ;-)
Ale je otazka, jak je to otevrene a co by se dalo doprogramovat primo v
ASM/C k tomu basicu, aby sla treba RS232 s prerusenim, DMA atd...