Raspberry Pi

Branislav Schnierer smeckcems na gmail.com
Pátek Březen 9 09:28:20 CET 2012

este ked im nefungovala stranka, tak som sa zaregistroval ze mam zaujem
o objednavku. Potom 3. marca poslali pre-order info ze si to mozem
objednat. Tak som objednal - uplne standardne cez ich web shop, najprv
sa nic nedialo, potom 5. marca prislo pdf od Sales kde odhadli delivery
na 14.5. a nakoniec 6. marca prislo aj potvrdenie objednavky v
slovenskom pdf od info-sk na far...
Naozaj je ten casovy rozdiel pozoruhodny, ja si to vysvetlujem tak, ze
som mal stastie a trafil som sa do nejakeho skorsieho batchu, ktory
objednali a davaju dodatocne vyrobit.

Brano