Raspberry Pi

Čtvrtek Březen 8 15:52:34 CET 2012

2012/3/8 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk>:
> No u tych COM portov mi stale chyba rozumna nahrada,
> nieco co funguje na par desiatok metrov a je mozne pripojit viac
> zariadeni hlavne u takychto mini PC. Blb je schopny dat USB aj do tanku.

Co ethernet? Musíme si uvědomit, k čemu RS232 port vlastně u PC
převážně sloužil. K připojení myši, modemu, tiskárny, skenru, různých
programátorů apod. Tedy v 90% na připojení zařízení, které měl
uživatel na dostah ruky. Na dálkovou komunikaci se to obvykle
nepoužívalo a navíc vlastně ani moc nehodilo.

Pro seriózní použití v průmyslu máte stejně dost jiných sběrnic, které
se na to hodí líp než RS232.

P.K.