Raspberry Pi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Březen 8 15:30:08 CET 2012

No u tych COM portov mi stale chyba rozumna nahrada,
nieco co funguje na par desiatok metrov a je mozne pripojit viac
zariadeni hlavne u takychto mini PC. Blb je schopny dat USB aj do tanku.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, March 08, 2012 2:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: Raspberry Pi

2012/3/8 Milos Sula <sula na rps.cz>:

> Každej novější monitor snad už ano. Ale pro příklad u nás máme cca 200
> LCD monitorů ( 19 - 22'' ) a 90% z nich má pouze VGA vstup.

Takže z tohohle hlediska je absence VGA jasnej nedostatek. Jak jsem napsal, nelze se zavděčit každému ;)

Na druhou stranu, jedná se o nové zařízení a zpětná kompatibilita asi nebyl primární cíl návrháře - VGA je z dnešního pohledu neperspektivní rozhraní. Některé počítače už ho nemají a čeká ho IMHO podobný osud jako LPT nebo COM porty.

P.K.