FTDI FT232RL cbus problem

Stano stano.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 8 14:33:52 CET 2012

Zdravim
Velmi podobnu chybu som uz na FTDI zazil. FTDI islo zapisat ale po
odpojeni napajania sa zmazalo. Robil to ale len jeden kus. Nakoniec sa
zistilo ze pri teplote >30C pamata si konfiguraciu a ked sa ochladi tak
zabudne. Chyba plosneho spoja alebo studeny spoj sa nenasla.
Po vymene kusu zariadenie praccuje bezproblemov a FTDI si pamata.
Predpokladam ze sa jednalo o vadny kus lebo na prireze boli desiatky
FTDI z tej istej serie...