Kam to ta veda dneska dopracovala

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Březen 8 14:01:30 CET 2012

Ano, bez problemu. Pozor hodnoty musi byt opravdu tak, aby to naprazdno nebyly 2V, ale treba jen 1.99. Samozrejme pouzivaji desetinnou tecku, nikoliv carku a udavaji cisla bez jednotek. Nekdy je u okynka uvedeno napriklad "Hodnotu uvedte v mA" takze napriklad 0,05123A se tam zapise jako holych 51.23

Jakub Serych