Laditelny rezonancni transformator?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 8 13:55:59 CET 2012

Jo a ještě něco: pro vývoj bych možná opustil ryze teoretické pole
(stejně máte málo konstant a asi milión neznámých...) a použil rozmítač,
neboli wobbler. Jedním kouknutím na křivku po nějakém zásahu jste hned
doma...

Jestli ho nemáte, tak na 60kHz nějaký bastl bude fungovat naprosto
postačujícím způsobem.

---
Jirka