Raspberry Pi

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Březen 8 13:13:59 CET 2012

On Thu, Mar 08, 2012 at 12:54:29PM +0100, Milos Sula wrote:
> K tem nedotazenostem:
>
> myslim ze podstata celeho "problemu" je v tom, ze RPi byl navrhnut jako
> "pocitac pro chude deti".

Omyl, to si pletete s One-Laptop-Per-Child. Tady jsou cilovou skupinou
vzdelavaci instituce a obycejni bastliri.

> Proto mozna pro vas "nedotazene veci" maji
> svuj smysl. Kdo z deti v Africe ma LCD monitor (RCA) ? Kdo z nich
> potrebuje kvalitni zvuk? Stejne tak USB konektor, je dulezitejsi, nez
> ho nechat na pinove liste.

Ale notak, nerikejte, ze je takovy problem mit malicky daughterboard
za 2$ s USB konektory...

> To ze to ma HDMI a dalsi veci navic je jen
> bonus navic.

No, jenze jestlize potom vsechny odkazuji na to, ze funkce XY
je dostupna pres HDMI a proto nema cenu se stim zabyvat, tak
je to kapku hloupe...