Raspberry Pi

Milos Sula sula na rps.cz
Čtvrtek Březen 8 12:40:46 CET 2012

Myslím, že se kdesi psalo že snad začátkem dubna.

AKorát mě trošku zklamalo, že GPU neumí dekódovat MPEG-2, ale jen
MPEG-4. Chtěl jsem RPi použít jako DVB-T/S přijímač v kombinaci s
MythTV, ale přecenil jsem jeho schopnosti. SW dekódování MPEG-2 zvládne
s odřenejma ušima a možná ani to ne, nemluvě o MPEG-2 HD to nezvládne
ani náhodou. MythTV je zase náročný na paměť ....

Miloš