Kam to ta veda dneska dopracovala

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Březen 8 08:24:22 CET 2012

Piste prosim dal zkusenosti z kurzu, zkuste tady hodit i nejake ukazky z
testu.
Chtel jsem se taky prihlasit, ale mam ted toho hodne - anglictina 2x tydne
ami staci. (A jeste budu mit vikendovou skolu od konce brezna). Ale na
podzim toho nebude tolik, tak si nejaky kurz zkusim.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 08, 2012 12:47 AM
Subject: Kam to ta veda dneska dopracovala

Taky jsem se taky teda přihlásil na ten MIT, no vždyť nic to nestojí, aspoň
si člověk opráší co za těch pár desítek let už zapomněl, toto teda letí. Ona
by ta teorie i v hlavě ještě zůstala, ale spočítat tu járovku v tom testu co
má být hotový až za týden, to jsem dělal na 3x, než mě to vyšlo, ta matika
teda už nějak pokulhává, když něco dělám, tak moc nepočítám, ale
kvalifikovaně odhaduji, je ale pravda, že to co dělám, jsou hračičky na doma
a neřídí to atomovou elektrárnu ani humanitární bomby.

Teda, co mě ale dojalo - ono to trošku souvisí i s tím, co se te´d učí naše
děcka a tohle byla ta poslední kapka, tak takové samozřejmosti na půl
stránky v knize co jsme na průmce odbyli tak možná 10 minutama - a přitom
pochopili oč jde, jako třeba vnitřní odpor napájecího zdroje, tomu teď
luxusně říkají Thévenin a vyrobili kolem toho ohromnou vědní disciplínu.
Teda fakt šlak aby je trefil, pavědátory!

Jinak ten doplňkový učební matroš, to listování v browseru, to je taky teda
zážitek, kromě toho jsem si musel nainstalovat do tučňáka chromium protože
to v ničem jiném nechodilo jak mělo, tak jsem si to preventivně stáhnul
najednou:

curl  https://***/book_images/p[000-999].png -o "p0#1.png"
curl -O https://***/book_images/p[1000-1008].png

Teda ne že bych to zatím potřeboval, ale co kdyby, je to jenom čtvrt giga,
hodit se to někdy může.

*** - podívejte se na URL toho obrázku stránky z oné knihy

Tak jsem dneska chtěl udělat zdroj k tiskárně a místo toho jsem se patlal s
rovnicema jak školák.