carnet - zmena nastaveni

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Březen 7 22:31:16 CET 2012

ani ted vas nepotesim :) ten pic je tam v podstate pouze jako watchdog
pro gsm modul ve kterem bezi java aplikace (a ta obcas zatuhala, proto
jsem tam ten picak musel dat) a ani predratovat by to neslo, nema 2
uarty (pro gsm+gps). a navic u toho gsm modulu byste musel nejprve
vypnout autostart javy :)

ne fakt - jak jsem rikal - radsi se na to vyprdnete, bylo by s tim moc
starosti :) pokud vam staci smska, tak si radeji nechte neco poslat od
cinanu za par stovek hotove, kde si jen nakonfigurujete tu smsku.

OK