Jak vypajet dlouhou dvojitou pinovou listu?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 7 16:20:14 CET 2012

Dlouhé lišty a podobné bazmeky vyndávám buď Denonem SC7000, nebo - když
jsou díry těsné a cín tam pořád zůstává - kontaktním ohřevem dlouhým
měděným tělískem vlastní výroby.

Měď na tělísko lze snadno získat v podobě pásu, co jsou z něj ohnuté
háky na měděné okapy, dají se běžně koupit.

Samozřejmě lze i destruktivně a po jednom, pak stačí normální páječka a
následně odsát díru.

---
Jirka