OT Thunderbird - adresa cervene

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 7 11:30:48 CET 2012

Já jsem na tom velmi podobně a tak chápu, co jste napsal (vlastně až na
to, že moje žena FB nepoužívá ;-) ). Nicméně programátor má z principu
logické myšlení a není mu cizí organizace dat v počítači (či jak to co
nejjednodušším způsobem napsat).

Takže v případě, že jde o dobře udělané a logické nastavení čehokoliv (a
to TB má), by neměl mít potíže.

Nakonec u kolegy Daška se ten problém ukázal být opravdu v jiné rovině.
Jen tak cvičně jsem si vyhledal nějaké jeho příspěvky za delší dobu
(abych pochopil, na co že je vlastně odborník) a slovo "lenost" tam
použil on ;-)

---
Jirka