Opet elektroinstalace na aute

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Březen 7 09:50:33 CET 2012

Hlavne bych doplnil , ze bych nechtel sedet ve warbecu kdyz vas nekdo trefi
, jakymkoliv jinym autem . To opravdu ne .

Provoz je neporovnatelny , rychlost taky a takove nebezpecne auta na
kazdodenni jezdeni dekuji nechci . Denne jezdim 200km z prace do prace a
vidim co se na silnicich deje takze jsem rad za Yetiho ktery je jaks taks
bytelny. Hlavne se v nem jede pohodlne to se asi o wartburgu z poloviny
minuleho stoleti rict neda :) Ale jako retro dobre , s trabantem jsem
sklizel uspechy jeste pred par lety :)

snehulak