OT Thunderbird - adresa cervene

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 7 08:31:03 CET 2012

Hmm to se opravdu mylite...

Jednak psani SW a obsluha PC jsou dve rozdilne veci - koneckoncu na
psani SW nepotrebujete nez treba Notepad a kompilator (nekdy ani ten ne).

To s tim jake ovladaci rozhrani (a co kterou volbou myslel) si vymyslel
nekdo jiny - vubec nesouvisi.

Dost casto se mi stava, ze na me znami koukaj jak na idiota - treba
proto, ze o facebooku vim jen to, ze je a ze to moji zene zere spoustu casu.

Dalsi vec je, ze programatori uz nemaji/nemivaji to nadseni jako
uzivatele, kteri to maji jako konicka. Kdyz se v tom hrabete celej den
tak uz opravdu nebyva invence resit prave tyto trivialni problemy.

Vzdycky mi tecou nervy kdyz se potkam s kamaradem na nejake akci, ktery
je ucitel a sileny fanda vypocetni techniky (zijici na malem meste) a
zacne mi vypravet nejnovejsi vykriky techniky.

Radek Vicek