OT Thunderbird - adresa cervene

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 7 01:27:40 CET 2012

Aha.

No, na Ksnapshot asi nemá nic, ale z časů, kdy jsem ještě používal
Windows, fungovalo prosté PrintScreen, příp. kombinace s Ctrl (?) pro
sejmutí jen jednoho okna. Irfan samozřejmě taky, XnView jsem moc nepoužíval.

Podívejte se na
http://www.slunecnice.cz/grafika-a-design/snimani-obrazovky/?fa=0&fi=1&fo=0&order=downloads&qs=&filter_submit.x=15&filter_submit.y=9
- tam si určitě vyberete.

Tohle vypadá taky použitelně: