OT Thunderbird - adresa cervene

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 7 00:37:23 CET 2012

Nezlobte se, ale to jsem nepochopil. Měl jsem za to, že jste programátor
či něco podobného, čili nastavení nějakého profilu u poštovního klienta
by mělo pro Vás být něco jako malá násobilka apod., česky řečeno brnkačka.

Mýlím se?

Já to zvládám zcela běžně (včetně různých specialit typu souborových či
datových úprav v profilu) a programátor nejsem ani náhodou... Je to
záležitost pro zběhlého uživatele, nic náročného, k nepochopení či ke
studiu.

Navíc si myslím, že půjde o nějakou triviální chybu v autentizaci a
jejím nastavení (SSL/bez, přesnost hesla, port....atd.).

http://napoveda.seznam.cz/cz/search.html?w=thunderbird%20smtp

http://support.mozillamessaging.com/cs/home

www.chovancik.cz/wp-content/uploads/2007/06/foxinus-2007-06-13-uzivatelska-prirucka-manual-mozilla-thunderbird-20.pdf
(současná verze se samozřejmě může lišit)

http://czilla.cz/podpora/thunderbird/

http://forum.ubuntu.cz/index.php?topic=34300.0

atd., informací je moře.

---