OT Thunderbird - adresa cervene

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Březen 7 00:24:17 CET 2012

Ne ne, už jsem na to přišel, nezabezpečený přenos au la(k opravení)
Seznam kontra Thunderbird vypadá přesně tak, jak na už poslední
příložce. Tohle nastavení se automaticky nastavilo poté, co jsem změnil
autorizovaný účet na neautorizovaný a potom na StarSSL, pokud jsem tento
účet nastavoval podle stejného účtu jehož účet......:-) atd. tak ani
náhodou.
Takové špeky jsou docela nepříjemné a asi je opravdu na čase zakázat
aktualizace.
S pozdravem,
Miloš Dašek