OT Thunderbird - adresa cervene

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 6 22:39:40 CET 2012

> Vypádá to, že se ten problém týká účtu, který jsem dlouho pro odesílání
> nepoužíval, ale teď by se mi hodil pro odpověď. Píše přiloženou
> hlášku(14kB), zkoušel jsem už docela dost nastavení a restartů TB, PC
> ne, ten účet odmítá, na rozdíl od úplně stejného(až na jméno) zprávy
> odesílat.

No, takže problém se SMTP serverem, ne s TB. Zkuste jiný, TB umožňuje
pro každý účet mít odlišný SMTP server.

Jinak prosím screenshoty jako *.png, ten *.jpg je děs a rve mi oči...

> Jo a v jedné složce TB se mi vždy první příchozí správa
> předatuje na počátek PC věku cca 1970. Zajímalo by mně, jestli se někdo
> s podobným problémem nesetkal.

Zkuste složce v profilu smazat indexový soubor, to často pomáhalo na
různé "divnosti", když se mi ještě kdysi děly. Nebo zkuste založit novou
a maily do ní přestěhovat, starou pak smazat. Problém s datem pochází
ale obvykle už od odesilatele...

---
Jirka