OT Thunderbird - adresa cervene

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Březen 6 22:18:00 CET 2012

Vypádá to, že se ten problém týká účtu, který jsem dlouho pro odesílání
nepoužíval, ale teď by se mi hodil pro odpověď. Píše přiloženou
hlášku(14kB), zkoušel jsem už docela dost nastavení a restartů TB, PC
ne, ten účet odmítá, na rozdíl od úplně stejného(až na jméno) zprávy
odesílat. Jo a v jedné složce TB se mi vždy první příchozí správa
předatuje na počátek PC věku cca 1970. Zajímalo by mně, jestli se někdo
s podobným problémem nesetkal.
S pozdravem,
Miloš Dašek