pasivni ochrana Lion

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 6 22:04:12 CET 2012

Jo, díky za tip, našel jsem toto, sice to není dvounohé, ale lepší než
granát v kapse:

http://dkc1.digikey.com/us/EN/tod/LinearTech/LTC4070_NoAudio/LTC4070_NoAudio.html
a přímo u zdroje:
http://www.linear.com/product/LTC4070
http://www.linear.com/product/LTC4071
http://www.linear.com/product/LTC4065

případně pro velmi malé nabíjecí proudy:
http://www.linear.com/product/LT1389

Sice to bere 450nA, to při kapacitě aku nějakých 20mAh ho vybije za 400 dní.
Jen otázka, kolik to žere, když má aku 2,7V, ještě jsem to nestudoval.

Tak se divím, že to nikdo jako jednopouzdro pro trošku větší proudy než
desítky mA nedělá.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jirka" <zaloha na volny.cz>

Jo a jestli chcete mermomocí bastlit "od nuly" a systémem pidi vrabčího
hnízda zkusit využít mechanické skuliny v existující konstrukci, kupte
si http://www.gme.cz/obvody-pro-nabijeni-akumulatoru/nt1854-p331-055/ ,
  k němu příslušný dvojitý FET a máte základ toho, co je na deskách
interních LiIon ochran v článcích...

---