OT Thunderbird - adresa cervene

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 6 21:50:52 CET 2012

Ano, umím pomoci, skotské přísloví praví: Nespravuj, co není rozbité.

Tedy, uvedu systém do funkčního stavu a zakážu všecky aktualizace. Když se
náhodou objeví nějaký bezpečnostní problém, co se mě také týká, nebo
potřebná feature, tak to udělám jednou za pár let ručně.

----- Původní zpráva -----
Od: "Hfmcons" <hfmcons na gmail.com>

při psaní adresy do odesílacího pole se při zadání jakéhokoliv jiného
znaku než znaku  z adresáře ZA zavináč, adresa zobrazí červeně a nejde
odeslat. Možná jsem někde něco přehlédl, ale už mně ty neustálé
aktualizace a "vylepšování" začíná brát dost času a taky i dost slušně
sr..t. Nevěděl by někdo pomoc? Na netu jsem toho zatím moc nenašel.