pasivni ochrana Lion

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 6 20:11:09 CET 2012

 6.3.2012, 20:06:52

V dnesni dobe nejde ani tak o to, co se dela, ale o to co jde nejak
rozume koupit.
Ty ochrane moduly se delaji i s prumerem 10mm pro AAA LiIon, ale s
koupi je to horsi.
Nebo TL431, ev. lepe CMOS varianty tehoz, v nejakem pidi pouzdru + 2R,
ale zase vlastni odber asi tezko stahnete pod 1-2 uA.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz