tienene racky

milger milger na pobox.sk
Úterý Březen 6 16:07:44 CET 2012

--Doba znacne pokrocila, ked sa povie EMC tak to uz nie je cierna magia
kedy vsetci vytahuju penazenky, ale su to standardne komponenty skladom.

To je pravda, ale doba pokrocila aj na strane detekcie. Take to bezne
EMC "aby mixer nerusil susedovi televizor" je jedna vec ale paranoja
bezpecnostnych zloziek zostava a ktovie mozno opravnene kedze ta doba
naozaj pokrocila.
Takze ak dakedy stacilo 30MHz-1GHz->60dB, dneska je to mozno
30MHz-10GHz->80dB a zase treba vytiahnut penazenku...

Dolezite je ze uz viem co konkretne hladate ale bohuzial neporadim.

Milan