Re: Plynovy horak

JB asrock70 na seznam.cz
Úterý Březen 6 11:47:52 CET 2012

Nevim zda to tu uz nezaznelo nebo zda to neni uplne mimo, ale postupem casu jsem dosel k zaveru, ze na skutecne jemne tvrde pajeni je proste cisty PB na prd a pouzivam PB+O2 prvotni investice je mozna vetsi, ale vysledky a moznosti nesrovnatelene.
Poridil jsme si
http://www.ebay.com/itm/SMITH-LITTLE-TORCH-23-1001D-JEWELERS-TORCH-JEWELRY-5TIP-/200629955043?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb67a29e3
myslim ze jsem to kupola o dost levneji
k tomu dve 2l tlakove lahve, do jedne leju PB do druhe prepoustim z velke lahve O2 respektive budu prepoustet zatim jedu na prvotni napln neb ty pidi horacky maji pidi spotrebu.
Krome toho, ze tim jde i svaret ma PB+O2 vyhodu i pri tvrdem pajeni ostry plamen s vysokou teplotou umoznuje pajet podstatne rychleji a tim tepelne nenamahat pajeny predmet.

J.