Opet elektroinstalace na aute

Úterý Březen 6 10:13:29 CET 2012

2012/3/6 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> Podarilo se mi najit schema viz priloha. Priznam se, ze netusim jak ten
> regulator funguje - mohl by mi to nekdo osvetlit. Regulacni prvek je bud
> potenciometr a nebo prepinac s odporovou siti.

Zajímavý, v mým autě jsou pro regulaci větráku jen výkonový odpory, je
to taková krabička, když to odejde, tak obvykle ne úplně, tj. funguje
aspoň některý stupeň.

> Chapu, ze rele tam je aby zrejme pri maximalnim vykonu premostilo
> tranzistory. Mozna to je take to proc to shorelo (a neni to vyjimecny stav
> podle citroenackeho fora) - ze rele odpadne a cely vykon motoru se napere do
> tranzistoru - jsou to PNP darlingtony FW26025A1, ktere maji mit integrovanou
> ochrannou diodu, ale zrejme toho je na ni asi moc.

Vypadá, to, že to není originál schéma, ale že to někdo někdy
obkresloval. Tj. klidně tam může být chyba.

Není jenom shořelá některá pojistka? Tím bych začal, pokud shoří
znova, tak je vadné něco jiného.

P.K.