Plynovy horak

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Březen 5 18:57:21 CET 2012

Otázka je, co to je "velký hořák". Koupil jsem před časem okolo 1kKč
komplet hořák na násadě; průměr trubky hořáku je cca 60 - 70 mm (nemám
to teď po ruce) a redukční ventil byl součástí sady (hořák, asi 5 m
hadice, redukční ventil).

Průběžně natavovat 1 m široký asfaltový pás se s tím dá s rezervou. 10
kg láhev vydrží....no ani nevím, snad do 10 pásů? Nějak jsem to
nesledoval, prostě plyn dojde, koupím další.

Myslím si, že hořáky této velikosti se bez redukčního ventilu vůbec
provozovat nedají (tryska má příliš velký průměr).

Za uvedenou cenu jsem vůbec nepřemýšlel o nějakých experimentech.

---
Jirka