Plynovy horak

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Březen 5 14:56:15 CET 2012

Ta kostka mi ze vseho nejvic pripomina Ytong :-)

Takovych horaku mam nekolik a nakonec se mi nejlip osvedcil
Rothenberger, prodavaji to v Bauhausu v sade a na to, ze R. je asi
nejdrazsi vyrobce naradi pro instalatery, to neni drahe. V cene je tam
pripojka na hadici, pak staci koupit ve svarecskych potrebach
autogenni horak, nekde sehnat kyslik a da se varit. Sice jen
drobnosti, ale aspon ze tak.

BTW, prepousteni kysliku, to je teprve to prave nebezpeci :-)

Ales Prochaska