OT: Plynovy horak

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 5 14:45:19 CET 2012

 5.3.2012, 14:39:34

Sam plnim kartuse dlouha leta a bez jakekoliv ujmi, ale v blizkem
okoli vim o trech pripadech vybuchu. Dva celkem bez nasledku, pokud
nepocitame vydesene sousedy a policejni vysetrovani, ovsem pri jednom
z tech vybuchu, doslo k mensim popaleninam 1 osoby a totalni likvidaci
asi 9 automobilu.
Ani v jednom z tech pripadu, nevim podrobnosti o tom jak byly kartuse
plneny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Tomáš Hamouz napsal:

> Ještě jsem neslyšel o případu kdy by plněná kartuše vybuchla, aniž by
> to nebylo zavinění plniče. (Netvrdím že se to nestalo, ale pochybuji o
> tom.)

> Zatím všechny případy o kterých vím byly zaviněny přeplněním a po
> zahřátí absencí expanzního prostoru. Většina lidí je líná po naplnění
> kartuši zvážit a případně odpustit.

> Dobré je šířit mezi lid jednoduchou kontrolu bezpečnosti:
> "Dokud šplouchá tak je bezpečná."

> Tomáš

g>> Kartuse jsou dvojiho typu, propichovaci a sroubovaci.
g>> Ty prvni plnit nejdou, ty druhe ano, ale pak obcas vybuchuji.