Laditelny rezonancni transformator?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Březen 5 14:32:30 CET 2012

Binec tam dělá činitel vazby, jako dva LC obvody se to chová při k<<1,
při těsnější vazbě se to počítá jinak.

Zajímavé info jsou třeba na
http://books.google.cz/books?id=J-GwxBzanWMC&pg=SA3-PA11&lpg=SA3-PA11&dq=%22tuned+transformer%22+design&source=bl&ots=H6NCrEy6S7&sig=eLy-7yhuO3rrJfP3MtnUkY7e_V8&hl=cs&sa=X&ei=Z79UT4XIOojN4QS1nrz6DQ&ved=0CCwQ6AEwADgK

---
Jirka