Laditelny rezonancni transformator?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Březen 5 14:25:53 CET 2012

No, já si myslím,  že obvod lze taky pojmout jako dvojici paralelních
rez. obvodů se silnou vzájemnou vazbou, přičemž by oba jaksi měly být
laděné na tutéž frekvenci.

Jestliže máte n1:n2 = 1:7, tak si snadno spočítáte poměr indukčností a z
toho vyplývající poměr kapacit.

Na hlubší rozbor bych musel podniknout dlouhý zpáteční výlet směrem
zvaným Teorie obvodů, no a to se mi fakt nelíbí ;-)

S varikapem bych si byl velmi nejistý,  při uvažovaných frekvencích (a
tedy velikosti kapacity) a amplitudách signálu...

---
Jirka