OT: Plynovy horak

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Březen 5 13:39:58 CET 2012

Asi bych byl skeptický k té výdrži. Z téhle bomby bych to tipnul tak na 20 minut max. půlhodku při plném výkonu.
Dostupnost kartuší asi bude, teda pokud je to původní blueťácký rozměr. (Francie) Byly už dávno před revolucí a jsou dosud. Pro jistotu bych se podíval jestli by šlo udělat redukci na hořáku a plnit si je sám. Výkon na malé věci je akorát, spíš bych se pídil po tom, zda je plamen dostatečně jehlový, aby neohříval okolí. Sám mám ještě předrevoluční soupravu a jedu většinou z dvoukilovky a hadicí.
Pavel Glajc