OT: Editor pro PLC

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Neděle Březen 4 20:11:07 CET 2012

Dne 4.3.2012 13:53, Pavel KREJCI napsal(a):
> Notepad++ a dodelat si syntax highlight. Pripadne Nedit (pro linux) a
> dodelat si syntax highlight.
> Placene pak treba UltraEdit, je pro win/lin/mac (a dodelat si syntax
> highlight)
> Ultraedit Studio je pak o dvacku drazsi, ale umoznuje treba spravu
> projektu (nevim jestli se to pro PLC pouziva).
>
> PK

Dobrý den,
asi jsem se špatně vyjádřil. Nejde mi o textový editor se zvýrazněním
syntaxe (k Foxtrotu jsem dostal Mosaic a ten editor se zvýrazněním
syntaxe má). Jde mi spíš o code completion + editační makra a
formátování zdrojáků (umí to třeba NetBeans nebo MMCE a CodeRush
rozšíření pro Delphi IDE) pro jazyk strukturovaného textu podle IEC
61131-3. Čeká mě poměrně rozsáhlé psaní pro domácí automatizaci a tak se
sháním po inštrumentech, na které jsem z profese zvyklý. Prostě jsem
líný :-DD

Díky za tipy

JF