Re: Laditelny rezonancni transformator?

JB asrock70 na seznam.cz
Neděle Březen 4 10:57:18 CET 2012

Menice jsou od sebe 50mm a zvuk se odrazi od cca 100mm vzdalene odrazove desky , pricemz stred odrazeni je uprostred mezi menici. Cast zvuku se tedy odrazi i zpet k vysilaci i kdyz intenzita zvuku odrazeneho k vysilaci je nizsi nez odrazeneho k prijimaci.
Pro zajimavost jde o tyto menice.
http://www.audiowell.com/productshow.aspx?id=52&production=T/R60-10H
http://www.uloz.to/x4SHtnv/tr60-10h-pdf

Kdosi zde pripominal, nizsi teplotni zavislost zelezoprachu, to je sice pravda, ale zkuste na zelezoprach namotat 9mH, umotate se do bezvedomi a o nejake laditelnosti jinak nez odmotavanim se take neda moc hovorit.

J.