Re: Laditelny rezonancni transformator?

JB asrock70 na seznam.cz
Sobota Březen 3 12:05:15 CET 2012

Tak to je nas vic :-)
Zatim nejnadejneji vypada mereni faze, respektive snaha hledat pruchod signalu 0 po prohnani adaptivnim digitalnim filtrem.
Bulharskych konstant tam je mraky a spousta jich je v plynu. S rostouci rychlosti proudeni plynu rostou turbulence a tim se ztraci cim dal tim vice energie ze signalu.
Zakladni myslenka je "vystrelit" z leveho a pak praveho UZ menice , rozdil v case je rychlost plynu, ale jak rikam hlavni problem je najit ty spravne a porad stejne referencni body. Tam nastupuje x mereni a kouzlo celeho.

Aktualne pouzite civky plavaly moc a proto hledame neco trochu stalejsiho, pak se nasampluje x vzorku pri ruznych rychlostech a zacne nove hledani kupky sena v jehlach. Puvodne jsme pouzivali 40kHz menice a aktulane jsme presli na 60kHz tak vlastne zaciname od znovu.

Samozrejme uvitame poznatky a napady na reseni nejen z Cernu :-)
J.