Laditelny rezonancni transformator?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Březen 3 10:26:16 CET 2012

ako som vravel nepoznam presnu metodu akou meraju. Ale ten kus
informacie, z ktoreho extrahuju rychlost (nech je to faza lebo nieco
ine) je urcite rovnaky.
Pokial je meranie zalozene na tom ze poslem nejaky pulz cez nejake
menice a uplne inym sposobom ho potom prijmem tak je metoda nachylna na
drift vsetkych bulharskych konstant ktore sa v procese pouzivaju :-)
b.