OT: boj proti byrokratum a jinym smejdum apod. (bylo: Re: Re: Rozvodnice)

Kosta info na mcu.cz
Pátek Březen 2 21:14:09 CET 2012

Dne 2.3.2012 19:54, Jirka napsal(a):
> Já osciluju mezi tím Vámi popsaným nakopáním prdele a mnou zmíněnou
> ignorací, podle momentální nálady. Gándhíovské (a nakonec i
> křesťanské) je to druhé, jen si občas nejsem jistý účinností. Tím
> spíš, že řada lidí se má pořád ještě dobře a tak ve svém sobeckém
> strachu o dobré bydlo prohlašují kdejakou bolšlevárnu za "přece
> normální", "potřebnou", "nutnou" atd.
>
> Připomínají mi kariéristy vstupující za minulého režimu do partaje, i
> když si třeba někde za zády šuškali úplně něco jiného...
>
> Každopádně NĚCO je potřeba dělat a možná není úplně rozhodující, zda
> [...]
Jak může někdo s tímhle světonázorem vůbec dejchat místní zasmrádlou
atmosféru, že by čtvrtý odboj?  Ne, spíš jen další pivní žvanit
kandidující na šaška tohoto kolokvia

No nic, von se vyžvaní a zase zaleze

Kosťa