Re: Pajka pro rucni pajeni ROHS

JB asrock70 na seznam.cz
Pátek Březen 2 17:21:27 CET 2012

Vsechny berzolovnate nizkoteplotni pajky stoji za h...
Nejlepsi je tedy nepouzivat, mam v supliku asi pet ruznych slitin a obcas se na ne podivam jak pekne na povrchu jedna jak druha oxiduji.
Pokud se nepletu tak pouze slitine cin, stribro bizmut a Cu se podarilo ziskat papir pro nasazeni v armade a to snad jen u
nekritickych nasazeni.
Zakladni prehled treba zde.
http://www.printed.cz/assets/photos/pb-free.pdf

J.