Rozvodnice

Pátek Březen 2 17:08:21 CET 2012

No já sice kolaudaci neřeším protože stavím na základě ohlášení, ale
přijít prý můžou a revizi mít samosřejmě musím. Už jsem se bál, že
situace je vážná. Takže obejít to jde, jako většinu podobných blbostí
:-) Oprávnění na montáž elektro mám, Ič taky, navíc s revizákem se dobře
znám. Klidně se nechám i proškolit, aby byl klidnější.
Anděl