schema servo driveru yaskawa

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Březen 2 13:19:18 CET 2012

prepipal som to a delice su pripojene ku dvom optoclenom z fazy 2 a fazy
3, kam je pripojeny ten z fazy 1 sa mi nepodarilo zistit. Tak som skusil
prehodit napajanie z L1-(L2|L3) na L2-L3. Uz neprotestoval ze ma
podpatie ale ze ma otvorenu jednu fazu.
Tak som skusil spojit (L1|L3)-L2 a uz to bezi. Svina Japonska :-)