schema servo driveru yaskawa

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Březen 2 12:43:54 CET 2012

No tak právě ten dělič s optronem stojí za pozornost, resp. za
rozkreslení a měření. Teoreticky by jen mohl hlídat přítomnost/vzájemnou
fázi napětí a jeho velikost by se mohla zjišťovat až na DC straně (což v
blokovém sch. není), ale kdoví...

Nakopnutí bych viděl jedině experimentem (regulační trafo, třeba i
třífázové, to jsme určitě CERNu zaplatili, ne? ;-) )...

---
Jirka

blokove som videl, uplne snad ani neexistuje :-)
Reverse engineering som uz skusal, bohuzial ta vykonova placka zabera
vacsinu spodnej casti dosky takze nie je vela vidiet. Odpajkovat sa to
jednoducho neda.
Pozeral som sa na doske po suciastkach ktore by mohli plnit danu
funkciu. Je tam na kazdej faze odporovy delic dostatocne vysokej hodnoty
dostatocne vysokeho stratoveho vykonu, ktory konci u optoclenu (z
hodnoty prud ~5mA) ale nedari sa mi pochopit jeho funkciu.
Potreboval by som aspon nakopnut ci ten kram naozaj meria napatia alebo
je tam len indikacia je napatie/nie je napatie. Z odpozorovaneho obvodu
to nedokazem povedat.
b.

www.rakurs.su/files/MotionDrives/sieps80000019c+Sigma+LinearMotorManual.pdf