Re: Odporova rezacka na EPS - zatepleni baraku?

JB asrock70 na seznam.cz
Pátek Březen 2 11:55:57 CET 2012

Smirte se s s lesenim, osobne jsem velky kaskader a hodne veci zvladu lezeckou technikou z lana , ale tohle je proste prace na leseni. Pripoustim neni to pro nas problem neb leseni mame a i kdybychom nemeli znam par lidi, kteri ho maji a za flasku nebo i bez ni pujci. Pokud bych leseni nemel a nemohl si ho bezplatne pujcit asi bych resil nakup pres inzerat nebo bazar. Jak jsem ted tak v rychlosti koukat, za co si leseni pujcim na 14  dni v pujcovne za to ho pri trose hledani na inzerat koupim a to ho pak mohu opet pripadne prodat. V podstate staci pole na pokryti jedne strany domu

J.