Odporova rezacka na EPS - zatepleni baraku?

Pátek Březen 2 10:15:20 CET 2012

Já jsem to nalepil jen kam jsem dosáh (dvě kozy, fošny a pár podlážek) a
než bych si půjčoval lešení, pozval jsem zedníky. Dolepili mi zbytek a
hned při jednom postavení lešení mi natáhli lepidlo a udělali fasádu. V
době kdy zrálo lepidlo, jsem měl k dispozici lešení a dával jsem palubky
a parapety. Akorát to vyšlo. Ale jinak obdivuju lidi co si všechno
dělají sami, já bych to stavěl snad 10 let.
http://vaelektronik.cz/dum/fasada.html
Anděl