Pristroj pro mereni uciniku

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Březen 2 09:31:51 CET 2012

Dolezite je, co im ukazuje v elektrarni a toto kompenzovat

:-)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Persich
Sent: Friday, March 02, 2012 7:42 AM
To: HW-news
Subject: Re: Pristroj pro mereni uciniku

Pokud pripustite i nesinusovy odebirany proud (coz v pripade laborovani s PFC mozna bude potreba), pak bide i zalezet, co si predstavujete pod hodnotou uciniku. Pri neharmonickych zatezich se da tento pocitat pro kazdou harmonickou zvlast a pak se stanovuje take nejake "cislo", ktere muze tusim byt chapano jako ucinik = P/S. Ale kdysi jsem na to koukal a zjistil, ze je to pomerne veda. A pak jsou ruzne pristroje (viz vyse zminovane) a kazdy bude pro neharmonicke zateze ukazovat diametralne neco jineho ... :-( Zkousel jsem i ruzne elektronicke "kompenzatory" - no co ty ukazovaly ...
Martin. persich na transcon.cz